Vilka helger

Jag trodde inte man kunde vara såhär kär! Förra helgen hade jag och Fredrik vår 3årsdag. Den spenderade vi i Waxholm och sen med middag på vårt ställe: Pompeii.








Förra veckan var dock K A O S! Skulle fixa det sista inför inlämningen av uppsatsen så satt nog drygt 30 timmar förra veckan... Dessutom var min dator sönder så fick sitta hemma hos mamma o pappa vid den stationära, dom inte var snäll mot mig. Den är bara 4 år gammal men sååå seg och hänger sig lite då och då. och vi har inte installerat Spotify än så när jag fick tillbaka min dator blev jag lycklig! =D
Men jag och Michaela hade trevliga dagar ändå, satt hos henne i solen i torsdags, efter att ha fixat mina naglar,o åt melon och pluggade. Sen kom hon till mig i fredags =)


Men helgen var dock trevlig (fast lite uppbokad)
- Syster med familj kom till sthlm i fredags så det var middag hos päronen med alla + deras fem hundar =)
- Lisa kom på besök med sin Erik så i lördagskväll, efter att jag hade jobbat på ungdomsgården (dit det inte kom någon utan vi spelade spel) åkte jag till Abrahamsberg och hem till Julija o Conny för att träffa Lisa, Erik o Niclas P (som jag inte träffat på flera år!).


- söndagen spenderades hos Michaela där vi gjorde klart allt så i söndagskväll skickade vi in arbetet så nu väntar vi bara på svar...


Igår var en toppendag!
- Gick på provsmakning av minipizza
- Träffade Lisa o Erik inne i stan - köpte lite hårgrejer o örhängen
- Jag o Fredrik åkte in till stan för att - det får ni veta senare - och shoppade lite skjortor och en t-short till honom och en t-shirtklänning till mig =) haha, min klänning kostade 80spänn medan hans skjortor kostade minst 200! haha! gick förbi o snackade skit med gustav på 7eleven innan vi åkte till mig och åt middag: sallad med fruktsallad till efterrätt.

Jobb jobb, plugg plugg - när börjar det roliga?

Suttit här på jobbet sedan halv fem och nu börjar jag tröttna o vill gå hem. Den senaste timmen har jag läst igenom vårt examensarbete. Igår hade vi handledarmöte och med orden "ni har mycket arbete framför er denna vecka" gick vi därifrån lite slokörade. MEN! Efter drygt fem timmars arbete igår, fem timmar idag, genomläsning av Anna och Michaelas mamma PLUS av mig och Michaela så ska det nog gå!!!

Hade en sån där dag då jag kände mig lite dålig, har inte klarar teorikursen(vilket iofs inte halva klassen har gjort) och inte metodkursen (missförstod intervjumomentet så det sket sig) och nu vet vi inte hur det går med detta.

MEN så satt jag hemma hos mamma o pappa igår å skrev o pysslade och efter fem timmars arbete tillsammans med Michaela idag, där vi satte ihop det och filade å fixade så känns det redan bättre! Ska nog sätta mig och pilla på en sammanfattning nu...


Helgen var i alla fall grym! Fredagskvällen spenderades på Ett Ställe tillsammans med Fredriks kompis gäng - som inkluderar Inger, hennes syrra Susanne, Börje, Rami, Stefan.... Sen dök Gustav o Martin upp =)

Lördagen spenderade jag och Fredrik i Waxholm, hade en treårsdag att fira. Den avslutades (efter en tupplur på bussen hem) med middag på vårt ställe: Pompeii och väl hemma däckade vi på tre röda. Det var nog solen och all mat som tog ut sin rätt...

På söndagen satt jag och Michaela och skrev ihop det sista inför måndagens inskick och efter det cyklade jag hem, promenixade till päronen o åkte sen till Fredrik för middag hos han o hans mamma.

Sen var det hockey som gällde, men det var helt OK efter den helgen.