Dags att återvända

Första hade jag tänkt starta upp en ny blogg, klickade till och med på "avregistrera blogg" (eller vad det nu stod) men när jag fick frågan "vill du veeeeerkligen göra det?" gick jag tillbaka...gick tillbaka och läste vad som stod i senaste inlägget jag skrev. Det skrev jag 2012 under min sista vecka som student, en vecka innan jag åkte till Puerto Rico. 
 
När jag skrev då handlade mycket om plugg och livet i allmänt men det jag skulle vilja försöka göra nu är att skriva om mig just nu och mina intressen nu: mitt mål att arbeta inom det jag brinner för: ungdomar och träning. Har länge velat skriva om min träning men man är väl lite jante-skadad och tänker att det är väl inte viktigt men nu så!
 
Anledningen till att jag sätter igång igen är för att jag precis är tillbaka efter en meniskoperation i oktober och detta gör mig taggad!!! NU KÖR VI! Två veckor efter att jag blev clearad av min sjukgymnast bokade jag en träningsvägledning med en PT på Sats Fridhemsplan och idag hade jag det mötet. 
Jag har alltid varit sugen på att ge mig på skivstången men inte vågat då jag vill ha instruktioner för det innan jag ger mig in på det. Så det fick vara fokus idag! 
Jag fick genomgång på marklyft, stående rodd, bäckpress och axelpress. Jag fick dessutom övningar som ska göra mig bättre på benböj, jag SKA kunna göra djuuuupa benböj!!! Så det är bara att sätta igång! 
 
I övrigt är kettlebells min favorit och jag hoppas kunna utvecklas i det också, men där kan jag nog kolla  I N T E R N E T :)