Hanna vet hur man ordnar en fest!

Grattis min tjej! Och tack för en super(supar)fest! Har inte haft så kul på länge!!!

Det var helt galet i stort sett hela kvällen. Jag kom dit vid 17 och hjälpte till lite med att skära morotsstavar och fixa o dona lite. Sen började folk droppa in och festen var ett faktum! haha! Hanna fick en spännande vin"hållare" av folk från KTH so man var tvungen att lista ut hur den skulle gå upp, för att få dricka vinet. Så detta var ett roande moment för alla som var där. Jag klarade den till slut (efter lite hjälp från Stefan...)


Det fanns även en kub mankunde leka med, jag klarade den två ggr!


Sara försökte hon med...

De flesta drog nångång med sista pendeln, halv två, men vi var ett gäng på tio pers som stod för det riktiga festandet! Vi dansade till nog 4 då vi förflyttade oss ut på verandan och snackade skit och skrattade! Istället för att sova kvar beslöt jag mig för att vänta på första pendeln och åka hem till min underbara EGNA säng. Så jag och Tom tog pendeln 06.04, och eftersom jag inte behövde stämpla i Spånga vart jag nästan tvungen att gå hem för att slippa stämpla remsan vid St. Eriksplan.. Tre skavsår senare låg jag i min säng =)

Då Hannas kamera är sönder fick jag vara mingelfotograf.


Fick träffa Hannas nyfunna vän i Låsann Sussi =)


Hannas gamla gymnasiekompis Bettan kom dit, som jag inte har träffat på flera år!


Den riktiga festen!


Över St.Eriksbron ca 06.30 på morgonen

Snart ska jag ta mig ner på stan för att köpa nåt fint till Hannah tills vi kommer till USA... siktar på Zara.

Om två dagar åker vi!!!

Livet går i ett

Har varit en hel del (som vanligt i Cecilias liv) och nu börjar det gå upp för mig att PÅ MÅNDAG ÅKER VI!!! Kom hem i tisdagskväll från landet där jag varit med älskling och spelat spel, badat - pga att vi spelade badminton och jag blev så svettig i solen så vart tvungen, spelat krocket och byggt lego!


Mina två hus


Fredriks flygfarkost


Fredrik var även på landet förra helgen och då fiskade vi iom det dåliga vädret =P


Det var halvkul på kvällen... men nästa dag gick det bättre!


Denna helg var det finare så älskling hjälpte pappa att lia!


Hahaha!


Idag har jag o Harry sett Ice Age 3 och sen åkte jag o mös med Hanna som bjöd på kaffe och så fick jag provsmaka godiset för festen imorn!


Hanna 22 år 18 juli 2009