Var tog hösten vägen?

Min favoritårstid är hösten, men var tog en vägen??? Helt plötsligt ligger löven i högar runt mina fötter, på bara två sekunder låg dom där! Leran klippar fast mina fötter på väg till skolan och snön ligger runt knuten. Var tog hösten vägen? Min underbara höst!

I lördags låg jag bara i mitt rum, med tända ljus, en godisskål  knät, ett glas pepsi (med sugrör) och såg på the Notebook, med mörkret på inkrypande genom fönstret. Dock stoppades det av mina fina ljus! Det var precis vad jag behövde! En kväll för mej själv!

Var tog hösten vägen?



Cecilia har varit i Skåne

Cecilia har varit i Skåne å kom hem i förrgår.
Saknar det redan, vill bara åka tillbaka och ligga i Ad´les soffa och snacka skit, eller sitta i bilen med henne och köra och snacka om allt och inget.
Vill festa med dom, vill råka dricka lite för mycket groggar tillsammans med BJ, så jag måste luta mej mot honom för att inte ramla av stolen.
Vill sitta och snacka skit med alla skåningar som är så underbara.

Vill bara vara där