Måste peppa mig lite...













...för att orka med denna dag


Lägenhetsvisning

Imorse fick jag gå på lägenhetsvisning =) den var mindre en den jag bor i nu men det skulle betyda att det är mitt kontrakt och inget andrhandskontrakt.
Igår var jag ute och åt middag med Hanna på Mocco vid Kungsholmstorg, vi verkar aldrig ha tid att ses så det var toppen! Åt god sallad och sen fick jag äntligen se deras renoverade kök när jag kom på fika efter. Det var himlans fint, men nu väntar jag bara på vad de ska renovera här näst haha!

Idag blir det plugg och sen passa barn - blir nog inget parkbesök med det här vädret, är helt grått och mörkt utanför mitt fönster...


Livet är bra när man hinner titta på lite SATC

Det har börjat lugna ner sig i livet...för att genast bli hektiskt igen! Förra veckan var till för att jag skulle hinna ta igen alla veckor av stress, plugg, jobb, men nu är det dags igen! På måndag ska C-uppsatsen in för ännu ett försök, vi har dock kommit fram till att inte stressa med den, vi kan skicka in den efter sommaren om vi vill. Det finns för sjutton de som aldrig blir klara med sin!

I helgen hängde jag med Lisa och Julija och igår var min och Fredriks 4årsdag. Vi var på lgh-visningar i Alvik och sen åt vi på Engelsen på kvällen, vilket följdes upp med filmen Hämnden med Persbrant - himlans bra film!



I alla fall så hängde jag med Julija och Lisa i fredags o lördags. I fredags mötte jag upp dem i stan efter ett gympass =) Vi fikade, köpte mat och alkohol och sen vart det grillning i Alvik. Efter ett tag dök Stellan, Lasse, Joel och Joels vän vilken vi inte kommer ihåg namnet på. Det kom två tomtar till men de försvann sen när vi andra drog ut på Mango, 18-årsställe men jag hade skitkul! Hur kan man inte ha kul när man får dansa en hel kväll?!

 


Suck och stön

Jobb jobb jobb - träna träna träna - där har ni min vecka. Men imorn ska jag få träffa Karin! BTW var ju jag o Karin i Umeå i helgen - totally awsome!!!

   

På lördag och söndag ska jag på inlineskurs...hur kom jag å detta? JO: i torsdags såg jag mina inlines i källaren och i måndags såg jag en lapp för inlineskurs...hm, jag spenderade en hel del pengar på de inlinesen och fraktade dom från USA, då bööör jag nog lära mig att åka på dom!

Bjuder på en bild av brandvaktaren:


Nä nu ska jag sova - godnatt gott folk!