Det var ett tag sen

Har haft så mycket för mig, och de dagarna jag har haft ledigt har jag spelat sims o jobbat...
I alla fall: Först var det studenter:

Minnas


Johannas


 Sen var det konfaläger för konfa 2010 i Rättvik:

Dom vann fotbollsturneringen!


Jag har de bästa ledarna!


Älska Alexandra o Ida för detta klädbad!


Ledarna skrev en sång till de fina konfirmanderna - jag grät


Sen var det tillslut konfirmation


Fotogrej på trappan


Efter bara några dagars vilande - och jobb - var det dags att åka ner till Skåne o fira midsommar:

Skål på midsommar


Adéle "kransar"


Vi vann en tävling!


Vi ramlade....


Satte mig vid Ringsjön en stund


Åkte till stranden på söndagen





Söndagsmiddag hos Anna





Nu var det slut på det roliga, på torsdag ska jag på jobbinlärning inför sommarjobbet som börjar på måndag. Scary....