Jag vill ha helg - NU!

Jag är så trött, vill bara krypa ner under täcket nu. Men i vägen ligger det en man som ser på fotboll, han är mobil men jag ska nog koka te och fixa allt innan jag börjar gnälla...


Tredje dagen på jobbet slutförd och det är så mycket info att ta in att jag är helt slut när jag sätter mig på pendeln hem.

Jobbar ute i Märsta, i Arlandastad för att vara exakt, så jag får en promenad på ca 20 min från pendeln till jobbet, vilket troligen gör att jag är liiite piggare än om jag hade väntat på bussen i 20 min (slutar 17 den går 17.20). Väl hemma blir det handla mat,duscha,  äta, diska o sova - inte mycket till liv men det kommer ju en helg snart.
I helgen kommer storasyster Maria med familj ner så fredagskvällen kommer spenderas på Grönan, en liten tradition vi har. Då åker jag, bror o systerson alla läskiga attraktioner medan de andra tittar på, haha!

Sen ska jag o Fredrik ut o välja ringar på lördag - eller, välja o välja - köpa de vi har valt =)





Hoppas ni som läser detta (är det någon som gör det???) får en bra sommar nu!