Sista veckan i skolan

Trodde aldrig denna vecka skulle komma! På fredag är min sista lektion på Stockholms Universitet! Vi får väl se om jag återvänder för möjligen en magister eller master, men det får bli senare... Nu vill jag jobba o vila huvudet bara. Den 4 april bär det av till Hanna och Puerto Rico i 10dagar. 10 dagar av läsning, sol, bad, fest o bara umgås! Fick veta att en annan av hennes kompisar kommer dit samtidigt så vi ska åka till nån Paradisö och ha kul =) Idag blev inget som det skulle. förutom träningen... Planen var: kl 10, spin+core, 12:30, jobbmöte och 15:15 barnvakta. Detta gjorde att jag släpade MASSA saker in till Odenplan och SATS. Val där fick jag veta att mötet vart inställt pga sjukdom... jaha, hem till päronen för lunch. Väl där får jag veta att barnen ska till mormor, så inget barnvaktande heller.., Jaha, så hade man släpat halva sitt liv fram o tillbaka när jag hade kunnat åka till Vallingby o gymmat eller nåt.. men men, så kan det gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback