Onsdag 28 april

Vilken vecka... Förra veckan var jag knappt hemma i mitt hem: måndag o tisdag barnvaktning, onsdag och torsdag kvällsjobb på mammasjobb - jag sitter i receptionen mellan 17-22 och fredag var det spex med KTHarna. Förutom allt detta pluggade jag med Michaela i stort sett varje dag. På lördagen var jag på Minnas modevisning på dagen och på kvällen var jag och mamma på The Last Bounce. Söndagen spenderades på landet då jag, mamma o pappa la i båten för kommande resor till landet.

Kan summera veckan i bilder kanske... men hittar inte sladden så det kommer när jag har hittat den.

Den här veckan har varit lite lugnare, i måndags pluggade vi hemma och sen hade jag konfirmander och igår jobbade jag kväll, efter en kortis av pluggande med Michaela åkte jag hem och sen jobbade jag kväll på mammas jobb igen.

Har försökt hinna träna under dessa veckor och nu har kroppen sagt ifrån, vaknade av jättetorra läppar imorse pga min täppta näsa som gjort att jag andats med munnen... suck...

Ikväll är det Minnas studentskiva, ska bli kul iaf =) Sen är det ju valborg på fredag, dock är jag ingen valborgsmänniska så vi får se vad som händer. Michaela har bjudit mig o Fredrik till dom men får se, annars åker jag till landet med mamma å pappa...


Kommentarer
Postat av: Inger

Hej skrutt, ja det är min kisse som ska få små pluttisar! =D Om hon inte är skendräcktig. Men det tror jag inte =)

Lördagen efter den 15:e Juli blir det kalas hos mig haha. Så då är du inbokad! Kommer en inbjudan då men iaf ;)

Puss o kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback