Lurad av Skånetrafiken!

En kväll på Lunds nation.

Ikväll har jag haft det riktigt trevligt och det enda som var i vägen för detta trevliga var att sista tåget skulle gå 23.11, bara för att det är Alla helgona... När jag upptäcker hur trevliga tjejerna jag jobbar med, och Johan, är och sen tänker på att f*n jag måste gå typ 22.50, blir man ju lite sur. En av tjejerna kollar upp det en gång till med sin pojkvän, men det är 23.11 som är sista budet...
Har en supertrevlig kväll, serverar med 4 andra roliga tjejer, äter god mat och sätter mig i ca 10 minuter för en drink, sen måste jag gå =(
Kommer ner till stationen i Lund, och vad står det 00.11 går sista tåget!!!
%&@!!$"¤/!!! Dumma dumma Skånetrafiken!!!!! Hur svårt ska det vara att skriva ut på nätet att sista tåget går 00.11!!! Blev snuvad på en hel timme!!!

Som tur var hann jag få en av tjejernas nummer OCH jag kommer förhoppningsvis kunna jobba med dom om tre veckor, MEN ÄNDÅ!!! Ska upp och jobba imorn, men hade ju kunnat stanna iaf en timme!!! Istället får jag sätta mig ensam på tåget och komma hem till min ensamma stuga =(
Har kokat mig en kopp te och ska gå och lägga mig i min säng och sura lite innan jag somnar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback