Det har lugnat ner sig nu!

Nu är vi i fas igen. Pappa har firats i massor, tentan är över och återträffshelgen är imorgon.
Förra helgen var lite halvkaotisk, jag kom upp på torsdagen, då var vi ute och åt. På fredagen var jag och Fredrik ute och åt, medan mina systrar överraskade pappa hemma. På lördagen bar det av till Fjärilshuset med Emelie och familj, och mamma o pappa och efter det blev det shopping med Emelie och mamma. Jag shoppade en fountation och Emelie massa skor (till sig och barnen).


Såhär fint blir det när kameran immar igen på Fjärilshuset.


Hej hej!

Kvällen spenderades på Helenes Krog med middag med moster, kusin, systrar, pojkvän, mamma o pappa o bror. Efterrätten åts hemma, och kaoset fortsatte, det var folk överallt! Till slut åkte jag och Fredrik hem till honom för att sova och söndagen spenderades med böckerna i fokus.

På måndagen var hos Carina och tisdagen fortsatte i böckernas tecken. Dock hade jag sällskap av Hanna i hennes nya lägenhet, och tillsammans med hennes nya Kungsängen säng! I want it! Ja ja jag har också en Kungsängensäng, men hennes var sååå skön!

Sen kom tisdagskvällen jag väntat på länge! Jonas Gardell i St Görans kyrka! Det var riktigt roligt och intressant, och visst han är speciell men det var ju väntat =) Fick min bok signerad, så nu står det "tack Cissi för allt du gjort på sommarens konfaläger Rättvik -09 / Helena Aron - och Jonas! Haha, han skrev precis under dem, han måste ju tycka att jag gjorde ett bra jobb han med!


I onsdags åkte jag tillbaka ner till min stuga, det var skönt att bara vara själv ett tag, men det var ju bara ett tag som sagt, för nu är jag tillbaka i Stockholm!!! Åkte upp med Adéle, Björn och Glenn igår efter tentan, och hem på söndag.


Vid detta laget är vi ganska trötta på att åka bil...


Sen måste jag berätta att Becka är coolast!

På dom andra sidorna har vi Eva Longoria och Arga Snickaren - den du!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback