Så var man ensam i stugan igen

Har haft en supertrevlig helg! Mamma o pappa kom i fredags och åkte igår och där emellan hann vi med en himla massa!
På fredan åt vi middag allihop: jag, mamma, pappa, adéle, Elin, Björn, Anna o Åke. Mycket trevligt! Sen gick vi upp på lördan för att åka och äta gås. Åkte till Anna o Åkes armborstgille, där vi fick skjuta med armborst och äta jättegod gås! Har även ätit svartsoppa! Kanske inte det godaste jag ätit men det gick ner.
Under söndagen fick vi rundtur i Höör, det är större än man tror, och sen bjöd jag och min familj på middag. Först bjöd vi på fördrink i stugan och fortsatte i stora huset eftersom det är lättare att sitta där...
Igår var jag tvungen att gå i skolan, men då fick jag åka in till Lund och visa staden för mamma och pappa innan jag skulle börja. Vigick runt och han även äta lunch, innan jag fick gå till skolan och dom åkte till Sturup och hem.

Väl hemma kändes det tomt, precis som när Hanna och Fredrik hade åkt, men var så trött igår så jag såg på "Dumpa honom" - mycket bra film, rekommenderar varmt! - och åt god mat. Har börjat hyra filmer på
Hemmakväll, om man får hyra 2 får man ha dom i en vecka, och eftersom Höörs videobutik har väldigt dåligt utbud passar mig det perfekt! Orkar inte sitta och titta på dålig tv längre och det finns så måga filmer jag vill se. Idag var jag dock ledig, och dagen spenderades i tvättstugan och så vaccinerade jag och Elin oss. Har lite ont i armen, men det blir nog ändå spinning imorn...

På lördag blir det jobb på nationen, vilket jag verkligen ser fram emot - trevligt folk och fest --> kan det bli bättre?!


Om 17 dagar frår jag träffa min älskling, saknar dig massa! I söndags hade vi varit tillsammans i 2,5 år =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback