Och nu?

Nu har jag suttit i min stuga och pluggat i stort sett hela veckan. I tisdags var jag inne i Lund och pluggade med Kristina och Sandra, men annars har jag suttit här, när jag inte har tränat. Förra veckan gick jag på sammanlagt 5 Friskispass och än så länge har jag gått på 3 den här veckan: Måndag - Core, Tisdag - Step och Onsdag - Medelpass. Ikväll blir det ännu ett medelpass, det roligaste, det är nämligen den bästa tränaren ikväll =) Missade det förra veckan eftersom vi var på Rosabandet galan, vilket var trevligt =) 
Imorn är det tenta, har pluggat massa tycker jag, även om jag inte direkt har suttit med böckerna under näsan varje vaken timme, men jag känner att jag har koll och det är ju det som räknas. Efter tentan blir det förhoppningsvis tentaöl med Anna i Lund och kanske Ellen från i lördags =)

Helgen ska spenderas på Ringsjö Wärdshus, jobb lördag och söndag, men det är ganska skönt, pengar och så är jag sysselsatt. Om jag skulle sitta i stugan hela helgen hade jag fått fnatt!  Hade tänkt att jag skulle åkt in till Lund idag och plugga, men restiden blir så lång (fram och tillbaka ca 1,5 timmar) och då förlorar jag så mycket på det att jag sket i det.

Nästa helg kommer äntligen min kära familj!!! Ska bli så kul att ha dom här, och så ska vi iväg och äta riktig gåsmiddag med Adéles mamma och alla =)
Har ätit gås en gång och det var när jag jobbade i helgen, men fick inte alla tillbehör och sånt, det var mest för att äta nåt, men det är gott så ser fram emot att äta det på riktigt!

Saknar min kissekatter, skulle vilja ha dom här, speciellt Busen som är så social, och mysa med.

Busen tyckte att han skulle följa med till Skåne när jag packade =)   
Min klyscha! söta Sessan som sitter med den lilla rosen!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh vilken tur att jag har en syster till som tränar åt mig! På så sätt behöver jag inte ha dåligt samvete då jag ligger på latsidan ;) !

Ta väl hand om familjen nästa helg och ät riktigt mycket gås, glöm dock inte att berätta för mig hur det smakade!

Hoppas att du (och resten av familjen) tar en resa genom heeeeeeela Sverige och kommer upp till jul!

Kramar Storasyster

2009-11-10 @ 09:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback