ZzZZzzzzZZzzz

Jag har absolut ingen energi, vad ska jag göra? Vill bara ligga i sängen hela dagen..men måste ju gå i skolan, och imorn ska vi på rättegång å skriva om den, upp 7!
De säger att man får energi av att motionera men nu har jag cyklat till o från skolan i två dgr o inget händer, jag brukar bli pigg av att motionera...BULLSH*T!

Ska träffa årets konf idag å leka namnlekar, hoppas jag kan hitta lite energi innan dess...
Ska göra mej en kopp kaffe nu, nu har vi ju fått nya pads till kaffemaskinen =) (vi har en Senseo, är som en Nespresso men med pads istället för de där kopparna...)

Hanna är i Stockholm till på lördag så är med henne ganska mycke, blir mer uppdatering efter hon har åkt hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback