Måndag igen

Japp, vi är här igen - ännu en måndag och till råga på allt så regnar det och min mobil har fått sig en knäpp så jag hör knappt vad folk säger. Älskade mobil lämna mig inte nu!!!

Har dock en del att se fram emot denna vecka (jämfört med förra veckan):
Imorn ska jag träffa min barndomskompis Jamie som jag inte har sett på år och dagar (trodde jag såg henne på KTH förra fredagen men som tur var det inte det för jag hälsade inte...) och vi ska gå och fika =D
Sen på fredag har min käre bror studentskiva så då blir det part party och Fredrik, Gustav och Adde ska komma och festa med mig på eftersläppet WOHO!
Sen ska jag försöka plugga så mycket det går, har uppsatsinlämning nästa torsdag...
Ser fram emot en toppenvecka!


Funderar starkt på att åka till Switz (hur stavas det?!) nästa helg och hälsa på min Hanna, saknar henne så himla mycket och blev bara ännu mer påmind efter att hon var här och när allt  blev jobbigt i fredags - då hade jag behövt henne...

Vad har man på sig på en studentskiva med typ Glamour-tema???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback