Jag har fått en ny vän!

Hihi, japp! På Pontus skiva fick jag träffa hans kompisar som jag har hört och jag och Minna fann varandra på en gång! Sen under kvällen dansade vi och när  vi tittade på varandra upptäckte vi att vi dansade likadant, lite läskigt... Och igår när jag och bror skulle på Tantrum to Blind hänge hon och Oscar, hennes kille/sambo, med och sen satt vi på Burger King och snackade skit medan Minna åt sin burgare. Näst lördag ser det ut att bli singstar Disney - blev inbjuden att göra det igårkväll men var sjukt trött! Somnade väl inte direkt kl tio men om jag hade åkt till dom vet man ju inte när jag hade kommit hem...

Lite bilder från skivan - temat var "jag kom visst fel":


Jag och bror under middan - han var basketspelare


Bror, Farde och min gamla konfirmande Henke - Farde hade nog förövrigt den bästa utklädnaden

Till detta hade han nämligen även en gasmask!


Jag och mina konfirmander!



Och lite bilder från spelningen igår:





Även om de inte vann bandtävlingen var de lätt det snyggaste bandet (och alla deras andra låtar är grymma!!!) De valde nog inte den bästa låten att tävla med men på Emergenza får vi se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback