Jag ÄLSKAR mina nya skor!

Åh dom är såååå fina! Ovch bekväma, tro det eller ej! (fast jag bytte faktiskt skor när jag skulle dansa...) Mamma meddelade även att jag kan gå i dom utan att se ut som att jag går på styltor! Blir ca 1,90 i dom och jag bär dom med stolthet! Längtar efter nästa gång jag får ha dom!
Dessutom lyckades jag få 200 kr rabatt! Reåren syntes lite för att skinnet hade släppt och eftersom det var det sista paret fick jag rabatt! Jippi! 800 spänn istället för 1000 är en stooor skillnad! Sen påpekade Fredrik att jag har minsann inte råd att gå ut men skor för 1000 spänn det går! Haha prioriteringar! Nä, det var faktiskt presentpengar från i julas - japp, jag är duktig på att spara, iaf sånna pengar, och köper faktiskt bara bra saker för dom!





Vad hade jag gjort om jag INTE hade köpt dom...

Ikväll ska bror och jag iväg och lyssna på Tantrum to Blind, ska bli kul att höra Melanie live =)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Wow, riktigt snygga :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback