En till bra dag - ööööhhh - Djävulen bär fortfarande Prada

Djävulen bär fortfarande Prada - "shit shit shit shit!!!"
Ska meddela att jag kuggade en uppkörning idag och tillsammans med beskedet om att jag inte klarade kompletteringen vart det lite mycket... Tur att pappa var med, han smet in på OK/Q8 och köpte kaffe och bulle till mig... Sen fick jag åka till skolan, där Joanna såg att jag såg helt förstörd ut och då sa jag som det var. Hon var på min sida och peppade upp mig igen - "köra upp kan du göra tuuusen gången och det är faktiskt bara en liiiten tenta" Tack tjejen, jag mådde bättre efter det =)

Ska nog springa bort känslorna idag igen och sen ska jag mysa med Fredrik.

Och störst av allt är kärleken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback