Börjar få energin tillbaka

Så jag läste ca 30 sidor i boken Brottsoffer igår och några idag =) Dessutom gick jag från Odenplan till Hötorget, och när mamma kom hem gick vi ut och sprang en runda! Jag kan knappt tro mig själv, hade nån frågat mig för en vecka sen hade jag varit död vid Adolf Fredriks kyrka... (på väg till Hötorget alltså...)

När är man ung mamma? Följer en fin ungmammablogg:
http://ungmammasandra.blogg.se/index.html, där hon är 16 år gammal. Så min fråga är: när är man ung mamma? Jag kan hålla med om att när man är 16 år är man ung, men när blir man "normal" och när är man "för gammal"???
Jag vill ha barn ganska ung, och det har jag velat länge, vilket nog skiljer mig lite från andra tjejer här i Stockholm
Men även om jag vill det känner jag ändå att jag vill göra karriär och läsa klart allt. Jag vill läsa så jag har en fil.kand. i Kriminologi och sen vill jag gå på Polishögskolan. Detta kommer ta tid, och eftersom jag har 2 år kvar för en fil.kand och sen är det 2,5 år på PH, vilken man inte kommer in på så lätt. Så vi får se hur det går, men jag vill kunna ge mitt barn det bästa. Inte för att Sandra (om du skulle läsa det här) inte kommer ge Novalie det =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback