Att blogga på Stadsbiblioteket del 9

Haha, det är kul med bibliotekarier! Jag brukar nästan aldrig svara när det ringer om jag sitter på bibblan men nu var det Linnea som ville informera om vårfesten idag så jag svarade. Satte mig inne i ett hörn i salen och lyssnade mest när Linnea pratade, för att inte störa. Helt plötsligt kikar en bibliotekarie fram mellan hyllorna och ber mig flytta på mig - oops! Det brukar ganska ofta sitta folk där och viska i sina telefoner och första gången jag gör det blir jag upptäckt! Snacka om outr!

Börjar känna mig ganska nöjd med min uppsats nu, har skrivit ihop lite mer en minimibeloppet av sidor och mer än en sida om vilka som är offer - typ alla - och har fått in genus, etnicitet och etik.

Ska få komma ut i solen idag - ska barnvakta - så kommer ha fått lite sol på näsan innan veckan är slut!

Kommentarer
Postat av: Sandra 93a och snart mamma

Ville bara svara att det glädjer mig att du gillar bloggen, alltid kul med positiv respons från läsarna! :) Kram på dig / sandra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback