Tacka vet jag Spotify

Vad skulle jag göra utan Spotify denna tid? Jag laddar inte ner musik, vilket skulle leda till att jag skulle få hålla mig till radion = reklampaus var tionde minut... Med min gratisversion av Spotify har jag reklam typ 1 gång i kvarten och den håller på i 30 sekunder! Dessuom kan jag lyssna på hur mycket bra musik som helst - idag upptäckte jag att ÄNTLIGEN finns Chris Browns "Superhuman"! (och snälla kon nu inte med nåt om att han har faktiskt misshandlat Rihanna - låten är underbar!)
Artister som spelar flitigt för tillfället:
Sonja Aldén -
Sanna har schlagerfrälst mig!
Michael Jacksson - samma här, han är inte världens bästa människa men vilken artist! Dessutom: se vilken press han utsatts för - have some mercy!
Withney Houston - passar perfekt till plugget!
Nickelback - när jag tröttnat på all mjukismusik...

Och ibland slinker det in lite...
Alanis Morisette
Håkan Hellströms nya skiva
Rihanna

Idag pluggade jag med min grupp - för en gång skull var vi alla tre! - mellan 10 och 16! När jag äntligen kom därifrån såg jag nog i kors efter ca 6 timmar framför datorn skapandes tabeller av olika slag... Ungefär vid 15 kom vi på att vi behövde göra om alla tabeller vi redan hade gjort för att vi skulle ha koll på att allt blev rätt - stor suck. Joanna tog tag i detta genom att fråga om hon skulle gå å köpa kaffe till oss - JA TACK =) det behövde vi.

Nu slappar jag lite genom att spela Mushroom Revolution - klarade äntligen bana 3 igår!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback