Ska iväg och simma snart tror jag

Nu ska jag rycka upp mig, måste sluta spela Mushroom Revolution, men nu är ju Fredrik inkluderad och kan ju inte vara sämre än honom...!!!
Ska läsa lite och sen tänkte jag gå iväg och simma, måste få igång min arm, känner mig som ett miffo! Kan inte ens sätta upp håret som jag vill! Måste lyfta armen med den andra armen för att borsta det, ser ju helt dum ut!

Imorn blir en skön dag, ska tvätta och barnvakta, that's it! Plugga förstås men det är ju underförstått ;-)
Igår fick jag träffa Lisa =) Vi var på Nivå och drack lite cider innan jon skulle hoppa på bussen till Norge. Och nu har vi skri vit upp lite helger som funkar för att jag ska komma dit =)

På med musiken, koka te och sen kör vi - fram med böckerna så kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback