En underbar helg!

I lördags kl 11 var det äntligen över! Omtentan var skriven, rapporten var inlämnad och opponerad - livet var igång igen!
Jag, Anna o Joanna åkte in till Pizza Hut för att fira att det var övet - oberoende av hur det gick på tentan - nu var det över!!!
Sen strosade jag och Joanna runt i stan, köpte kaffe o tittade på väskor i väntan på att henne kille skulle dyka upp. På vägen hem köpte jag vindruvor på Hötorget - planen var att lägga lite puzzel, läsa min dåliga bok och bara ta det lugnt. Konstigt nog ville jag göra något aktivt och om jag inte hade varit stressförkyld (förkylning pga stressen) hade jag nog gått ut och sprungit med mamma, men istället blev det puzzel.
När det inte gick som jag ville bestämde jag mig för att se Illutionisten med min favvo Edward Norton.
Det gick inte heller som jag hade tänkt, för efter ca 20 min somnade jag och sov i två timmar.. Sen var det bara att laga middag och sen skulle jag på fest hos Micha =)

Söndagen spenderade jag i sängen, först tillsammans med Fredrik - jag gick ut och köpte lite frukost och så såg vi dålig tv och mös, och efter att han gick såg jag på "Mitt stora feta grekiska bröllop" som gick på tv - passade min söndag perfekt! Mamma och pappa kikade förbi då vi är tvungna att tömma vinden...

Idag började nya kursen: Genusperspektiv på normalitets- och avvikelsekonstruktioner - och det ska bli så spännande!!! Vi har en superbra föreläsare så jag ser verkligen fram emot det, och examinationen består av en filmanalys - kan inte bli mycket bättre nu.




Livet blev just mycket lättare

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tack för dina söta kommentarer :) sånt piggar verkligen upp i såna stunder!

Hoppas allt är bra med dig! Själv kommer jag hem i mitten av april. Har du nåt jobb till mig? hihi

puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback