Mycket händer och inte händer på en vecka!

I torsdags kom the Sims 3, sen dess har jag knappt varit på internetet - blev lite asocial och innesluten i min värld, haha!



Sen igår tog brorsan studenten så det var fest fest fest! Gick upp nio, gjorde mig i ordning vid tio och kl 12 var vi på Bromma Gymnaiums avslutningsgrej i aulan - Pontus skulle spela med Sommarbander - och de var grymma! Tyvärr satt vi långt bort på läktaren så har inga bra bilder, men nån kan ni få se!



Lillebror till höger på gitarr


Sen var det såklart utspring, flakåkning för Pontus del, och mottagning efter det.





Pontus och några i hans klass åkte med T3A's flak och hade inte gjort något eget lakan, så detta var deras bidrag...

(Resten av studenbilderna tog pappa med Pontus kamera - hann inte då jag fick springa upp & ner för dricka, mat o div.)

Kom mycket trevligt folk och kvällen spenderades sen på F12 (kanske första och sista gången - 120 spänn för att stå på en terass och dricka dyr öl/vin - men det var trevligt. Tills det kom fram två killar varav den ena sa att hans kompis raggade på mig - vilket jag kom fram till inte var fallet - det var han som raggade! Till slut fick jag bara säga: nej nu går jag! Tycker inte om att vara otrevlig, men när man har sagt till killen att man har kille då får han väl fatta!


Gick upp 12 idag - skönt att sova! - och satt barnvakt från 15-18 varav minst 2 timmar spenderades av att jag sprang med barnen runt köksön - var inte riktigt i form för detta!

Kommentarer
Postat av: Sanna

hej vännen, vad roligt att höra ifrån dig!

Hur har ni haft det i Rättvik?

Här rullar allt på som vanligt. är mest sur på att jag jobbar när det är så fint väder, när jag väl går på semester så kommer det säkert spöregna :)

Torsdag tycker jag låter som en plan. Jag tycker att vi går och äter middag på nån mysig uteservering. vad säger du? Vi kan äta billigt, typ Sandys, bara vi är tillsammans :)

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback