Kan någon säga mig vad som INTE har hänt de senaste veckorna!

Nu har det varit mycket:

12juni: fest hos Hannes o Tessie, Hannes fyllde 25 - GRATTIS!

13-21 juni: Rättvik och konfaläger - HELT UNDERBART! Supersnälla konfirmander och trevliga ledare både från gården och andra församlingar! Saknar det!

 
Jag och min medledare Elin



 



Mina söta konfirmander!



22-24 juni: Funktionär på Stockholm Criminology Symposium - Halvkul men trevligt. Fick mest driva omkring och halvsova på föreläsningar, levde på Kaffe. Fick dock äta middag på Stadshuset i Gyllene salen och det är ju inte helt fel!


26-29 juni: Bröllop i Umeå - Kunde inte bli bättre! Storasyster Maria, den äldre av mina två, gifte sig med sin Niclas utei Norrbyskär (Umeås skärgård) i strålande sol och inga moln på himlen. Jag och Hanna (hennes lillasyster) stod i bakgrunden och lät tårarna leva sitt liv. Så vackert!


Inför vigseln



 


Foto: Storasyster Emelie.
De hade den vackraste valsen (sången syftar jag då till)




Äntligen lite fritid! Spenderade dagen på stranden i Hemmesta med Lisa, Fredrik o lite folk, livet kan inte bli bättre!
Imorgon åker jag ut till Hanna som har kommit hem från Låsann för att mysa med henne!


Bild tagen från anisktsboken av någon

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej babe,



Det tycker jag låter som en bra idé.

Ligger en båt brevid här som säljer kall granatäpplecider för 35 spänn, ska vi gå dit och dricka oss fulla? :-)

tror att jag kan vilken dag som helst, bara att höra av dig.

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback