En regnig tisdag

Efter flera dagar av solsken kom det ändå - regnet... Men det är nog tur för mig för jag måste skriva ihop opponeringen till imorn, min sista lektion SEN SOMMARLOV =)

Hade en toppenhelg med min nyfunna vän. Vi började på fredagen med mjökdrinkar och sen på lördagen åkte jag och Fredrik till Minna och Oscar på grillkväll. Denna kväll inkluderade även en himla mass Singstar, och jag och Minna blev Singstar på varje ABBA låt! Även bror min dök upp efter att ha varit hos Oscars kusin(?) som bor i lägenheten över. ÄVen han sjöng singstar, men inte riktigt som jag och Minna.

Älskling sjöng inte men rockade ändå ;)


Killarna shakade ass


Eminemlåten


MiniMinna och MegaPontus

Söndagen spenderade jag hemma, men tog mig ändå ner till Rålis för att få lite sol på min bleka kropp...
Igår lyckades jag också få lite sol på kroppen då jag låg i Humlegården en stund efter mamma och jag hade ätit lunch och sen försökte jag mig på opponeringen i Rålis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback