Ska man ta sig iväg och träna, det är ju gratis...

Ja, den 20-22a har de gratis träning för oss studenter på Frescati och det vore ju inte helt fel sätt att komma igång på. Kanske blir lite festande i helgen och då är det ju aldrig fel att ha startat veckan ordentligt! Nu när jag känner mig frisk och allt =)
Igår var jag och mamma hos mormor och såg Mamma Mia. Jag släpade med mig Pontus Playstation 2 eftersom mormor int ehar nån dvd, och så köpte vi hamburgare - en riktig biokväll alltså!

På fredag fyller jag år och detta firas genom att Sanna och fredrik kommer till mig på middag, och självklart min Fredrik också!
Party party!
Det är första året på länge som jag och Lisa inte kan fira tillsammans och det är lite tråkigt, men som hon sa, vi får fira tre gånger så mycket nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback