Det gick tyvärr åt h-vete

Det gick inte som vi ville så den sista juli kommer jag, om inget händer, få flytta hem till mamma o pappa igen =( Nu kommer nästa steg bli att ta hand om vinden och rensa ut - har hur mycket skit som helst där, sen ska jag ställa mig i husets egna kö och försöka komma på hur jag vil göra sen med mitt boende, jag vill ju flytta hemifrån!!!
Det är inte det att jag tycker det är jobbigt att bo hemma men jag vill t.ex. köpa mina ena flingor, laga min egen middag, kunna bjuda hem folk utan att behöva köra iväg alla...Var så trevligt att kunna bjuda hem Sanna o Janis på middag och så var det bara vi fyra!
Nä, jag fick nog lite ont i huvet när mammas sms inte var ett glatt: "jippie we did it!!!" utan ett: "vill du äta lunch med mig? ring mig sen. kram" Fick det mitt under föreläsningen vilket gjorde att jag inte riktigt kunde koncentrera mig, ville ringa mamma och se hur det hade gått.
Nu ska jag istället träffa mamma vid fem nere vid "svampen" vid Stureplan så ska vi fika eller kanske dricka vin och se hur vi ska lösa allt, hon vet ju att jag vill flytta hemifrån.

Dock har jag tänkt om, har bestämt mig för att inte hoppa på Kriminologi 3 direkt nu i höst utan jag ska nog läsa psykologi, sociologi och nåt mer innan, om så jag får läsa Krim 3 nästa höst. Krim 3 är nämligen ett examnensarbete och då känns det som om jag vill ha lite mer breddade kunskaper innan jag ska göra det. Tjejen på studentexpiditionen hade läst alla tre terminer på en gång men sa att det nog var en idé att göra som jag tänkte =)
Känner mig jättemotiverad nu när jag har kommit på vad/hur jag vill göra!

Fick Spotify av min underbara pojkvän igår =) Han fixade ett konto så jag kunde få det i födelsedagspresent - vilken kille!


Någon som har tips var man kan få tag i billigt scrapbooking material? Har massa planer men vare sig mycket pengar eller material - behöver tips!


 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback