Så har det gått några dagar till

Igår var det kräftskiva - mycket lyckat! Vi började vid ca 16 o fixa o dona, drack lite öl och Carribian Kick (jag har döp om den till Tropical Thunder) nån slags kopia på Breezer =) Sen var paryt igång, vi skalade kräftor å drack snaps o sjöng nubbevisor!
Vid 22 kom Anna till lilla Höör, åh vad glad jag blev! Trots att hon hade jobbat hela dagen orkade hon ta sig hela vägen dit!

SKÅL!






 Var så glad över att ha min älskling där


Våra gubbar!


Anna o älskling


I fredags kom Fredrik ner, vi försökte överraska Björn men misslyckades ganska rejält... Tanken var att vi skulle sitta hemma på fredagskvällen och sen skulle jag o Adéle hitta på nåt å hämta Fredrik, men så bestämde Björn att vi skulle till Heinz. Så vi kommer till Heinz i sen ska vi iväg o äta pizza, klockan tickar... Fredrik skulle vara i Höör ca kl 21:30 o vi skulle iväg, men var tvungna att försöka få Björn att köra oss via Höör. Där sket det sig, "varför ska vi köra igenom Höör?!, det är ju en omväg!" Kom till Höör kvart över... Fredriks tåg var försenat och vi var tvungna att dra ut på tiden.. När vi väl kom till stationen o Fredrik går av tåget säger Björn att det hade han nog räknat ut.. Aja, men det var ju en trevlig överraskning =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback