Höör dag 2, slappardag!

Har haft en underbar dag! Vaknade vid 9.20, för att somna om till 10.20 - för första gången på en o en halv vecka!!! Vid 11 tog jag mig iväg till Lidl och handlade lunch till mig och Adéle - pyttipanna, ägg o rödbetor. Efter lunchen slogs vi lite med Adéles superavancerade kaffemaskin (gav till slut upp och tog fram intruktionsboken..) och fick oss varsin latte =) När Adéle lämnat mig för jobbet tog jag tag i uppackningen. Nu är alla lakan i skåpen, kläderna upphängda eller i lådor (fatta, jag har inte kunnat använda min byrå hemma på ett år så att lägga byxorna i en låda var ju fantastiskt!!!) Ställde upp mina foton och diskade min pressobryggare samt servofix.


Här bor jag!


Min hörna med ängel, älskling och favvoankan från Spanien.
Skylten är ett av mina favoritköp i USA.


Har haft sällskap av den här sötnosen, Gandhi, hela dagen


Hanna fick en plats bredvid ängeln


När allt var färdigt satte sig jag och Gandhi i solen med ferarribilar, blåbärssoppa och "Fearless Fourteen" med Evanovich


Han skulle självklart sitta i mitt knä...
Sitter nu o väntar på att Adéle ska sluta jobbet så vi kan åka å handla på City Gross, middag och påfyllnad i mitt hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback