Dags att börja blogga igen

Nu är det officiellt, jag bor i stugan i Höör! Ska bli så himla kul, både att få bo här i ett halvår OCH få plugga i en annan stad än Sthlm

Just nu sitter jag i sovrummer och funderar på att gå och lägga mig. Har haft en trevlig första kväll med Adéle och Björn, såg på Old School och åt Daimstrut och sen skjutsade Adéle hem mig till min stuga!
Imorn blir det till att plocka upp och fixa till det så att det får min prägel samt handla mat och sånt man kan behöva (har hört att det är poppis att duscha nu för tiden och då ska man ha tvål...)


Mina väskor, i väntan på bussen till Bromma flygplats (observera kaffemuggen - MÅSTE ha kaffe - haha!)


Mitt kök - imorn ska inhandlas mat och sånt, så man har nåt att äta

Vardagsrum, Adéles lillasyster Elin kom in för en stund sen och förklarade TVn och dess hundra funktioner, tack tack


Tillfälligt databord...

ZzZzzova nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback