En trevlig lördag

Som sagt, den här veckan kan bara bli bättre i jämförelse med de förra. Gårdagen inkluderas också i detta bättre! Började dagen med att vakna upp hos Fredrik alldeles för tidigt eftersom han skulle jobba - så jag släpade mig hem, köpte marmelad, frallor och bullar och åt frukost istället för att somna om. Alltså gick jag upp typ nio och var hemma en stund senare - och jag gick inte o la mig! Jag e ganska stolt faktiskt!
Åt frukost och såg på dålig tv, sen strosade jag ner på stan med en moccafrapino i handen i vårsolen för att köpa Annas inflyttningspresent. Sen var jag så duktig att jag läste ett helt, segt, kaiptel i vår engelska kurslitteratur! Försökte läsa ett ur den svenska men då höll jag på och somna... Så då såg jag på tv ett tag och åt godis, drack kaffe och åt äppelklyftor. Äppelklyftor äger! Haha!

Inflyttningsfesten var riktigt trevlig, jag och Linnea var välidigt yngst, de andra diskuterade kommande bröllop, möhippor och barn... Men träffade trevligt folk och hade väldigt trevligt! Sen när resten åkte hem drog jag, Joanna, hennes kille, Mari och Anna vidare till Limerick där Fredrik och Adde redan satt.
Det blev lyckad, jag och Anna hade en feminismdiskussion mitt i allt vilket var roligt, Anna kan en del mer eftersom hon har läst massa solciologi. Ser fram emot Socialpsykologi och att få lite mer inblick i sociologin, även om socialpsykologi är en egen gren.

Ska få bo själv från tisdag till måndag om två veckor!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback