En ledig tisdag

Japp idag har jag varit ledig, men som sagt när man är student är man ALDRIG ledig... var ledig typ hela dagen igår med, hade skola mellan 9-12... men såg the Wrestler som skolarbete och sen skulle jag till kyrkan. Fick tillbaka vad vi ska komplettera på Metod-kursen och man blir ju irriterad, det var tyyyyp fjantgrejer! De vi opponerade på var inte alls lika bra som oss och de klarade det!!! Jag och Anna var inte glada! Nu har jag fått komplettera Kriminalpolitiken, göra omtenta på Individ&struktur och nu komplettera Metoden, har inte mycket självförtroende kvar...

Har ätit lunch med mamma och spelat flöjt så nu ska jag läsa lite i Flesh and Blood och börja smått på min examination om The Wrestler.

Bror min var på konsert i söndags och såg på hans gamla klasskompis Melanie när de tävlade i
Emergenzafestivalen och köpte då deras demo.
Ni måste gå in på länken till deras band Tantrum To Blind, de är grymma. De som gillar Paramore eller 3Doors Down kommer gilla detta!


Bilden lånad från deras MySpace-sida:
http://www.myspace.com/tantrumtoblind


Ett bra betyg på en skiva är när man:
1. Sätter skivan på "repeat"
2. Lägger in skivan i sin iPod
3. Lägger in den i en spellista

/denna lista skapades av mig och min bror


Vad säger ni förresten om min installation, har jag en chans som konstnär?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback