Tvättstuga och Rebecka

Har haft tvättstugan den här veckan, det är ju likabra, annars måste jag hämta nya underkläder hos mamma å pappa hela tiden, vilket jag alltid glömmer när jag är där. Så tvättade två tvättar. I huset har man tvättstugan i 5 timmar, jag brukar ta 12-17, men det är ju så himla lång tid! Jag är klar nu, klockan 14, men egentligen skulle jag kunna tvätta i tre timmar till.
Idag upptäckte jag dock något spännande: ett torkrum och en till t vättstuga, fattar ni, vi har TVÅ tvättstugor! Den andra var mindre, är väl till för de som inte bokat. Kan ju vara bra om man ska ha ett par byxor en kväll lr nåt. Nu hade jag bara ett par byxor här, så blev ingen byxtvätt.
Jag gillar att tvätta, för jag gillar att sortera, vika och ordna till saker.

Ska träffa Rebecka idag på Café Noco, åh vad roligt det ska bli!!!
Kom på en sak, att det var när hon var här sist som tv-teknikern var här, för ungefär...ja 3 veckor sen minst, och vad har hänt med tvn? INGENTING!!! Har fortfarande ingen signal=inga tvkanaler. Det är väl lika bra nu när jag ska plugga, men jag vill kunna se typ Scrubs och Will&Grace! Det är en himla tur att jag har min SATC-box!

www.buylando.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback