Två dagar kvar

På onsdag gäller det, mellan 15-19 ska jag sitta i Värtasalen och skriva tenta för Allmän översiktiskurs i Kriminologi, håll tummarna!

Tänkte på en sak idag. Träffade mamma på en fika på hennes lunch och när jag gick hem gick jag förbi frisörsalongen som ligger nära mig. Det är en ganska stylish salong om jag får säga vad jag tycker, det ser i alla fall ut så. När jag gick förbi stod den ena frisören utanför och drack kaffe, och precis som alltid när jag går förbi en frisör (inte en salong utan personen) tänker jag: undrar om han kollar in mitt hår? Undrar om de gör det? Typ: "oj, vilket fint hår" "usch, vilket fult hår" "honm skulle kunna ha page, hon skulle behöva färga håret..." Tror ni det?
När jag jobbade i Kista låg det en frisörsalong precis bredvid och då brukade en av killarna alltid vara inne hos oss och en dag när jag stod i baren och han satt på andra sidan började vi, och nån mer, diskutera hår och stilar och han sa att jag borde klippa kort- fast lite längre där bak... Förut var jag väldigt anti folk som sa att jag skulle klippa kort så jag blev väl lite putt, men nu har jag börjat tänka om. Klippte håret gaanska kort sist (i mitt tycke kort) och jag funderar på om jag ska klippa det ännu kortare... Tips skulle vara till min hjälp.

Jag åkte ut till landet mellan lördag och igår med mina föräldrar och det var nog precis vad jag behövde. har lite mycket i huvet just nu, så när tentan är över på onsdag kommer jag vara som en ny människa! Och när jag har mailat min tränare om mitt beslut är 2/tror 4 saker ur världen. Vilken lycka!
Ska fira med att spela Sima hela torsdagen tror jag! Köpte ett nytt Sims i lördags, Sims Fritid, på Onoff i Åkersberga, det var extrapris! 200 spänn! (Istället för 349...) lycka!!!

Skulle bloggat lite i fredags men mitt internet va på dåligt humör så det sket sig. Har lagt in alla mina bilder fråm kameran i min dator, så nu kan jag lägga upp lite andra bilder igen.
Måste få visa hur fint jag har gjort det i mitt fönster:

Har köpt nya ljusstakar, de som är längst till höger och de som är längst till vänster, för endast 10 kronor (!!!) på In&Finn på Fridhemsplan. 10spänn lixom! och de är superfina! Sen har jag lagt till en sak i fönstret, nämligen tre höga värmeljusstakar jag fick av Lisa i julklapp =)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej babe! :)

Tack för inbjudan och förlåt att jag inte har svarat tidigare.

Har vart sjuk och sånt tjafs..



Det låter som en supermysig idé, men är redan bortbjuden på fredag! :(

Men vi måste ta det en annan dag!

:D

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback