Nu blev det ensamt igen

Dessa fem dagar har varit de mysigaste på länge, och jag kommer sakna min älskling här! Visst det är bara två dagar kvar men det betyder också två ensamma nätter =(
Jag hade min halka idag, men den var 12.40 och Fredrik skulle inte åka för ens typ tre härifrån, så det blev jag som fick åka ifrån honom =( Han och Adéle lämnade mig på stationen, fick en mysig kram och massa pussar sen var jag tvungen att gå på tåget.

Men nog klaganden! Ska ju komma ihåg allt som var kul med dessa dagar! I torsdagskväll åkte jag in till Lund och där stod han, nedanför trappan vid flygbussen!!! Efter två långa veckor var det underbart att få se honom igen och kunna krypa in i hans famn =) Sen åkte vi hem och jag somnade ganska fort, gick ju upp 6.20.
Dock var jag tvungen att lämna honom i sängen på fredagen när jag åkte till körskolan, där jag satt i drygt två timmar (japp helt onödigt!) tills Tobbe sa åt mej att nu kunde jag ta helg. =D Så fick åka hem till min älskling igen, köpte dessutom med mig mackor och bullar och så satt vi och åt och såg på tv. Mysigt värre!
Kvällen var toppen! Blev god mat som Björns mamma lagat, trevligt sällskap inkluderandes Glenn, Heinz och Camilla. Kvällen innehöll mycket cider, öl och sprit och såklart singstar! Tyvärr slog killarna oss, men vi var bra ändå! Sen sjöng jag och Adéle massa fjantsånger och konfasånger, bland annat "Värsta schlagern", "With or without you" och "lemon tree" (tror jag) Sen vid halv ett var jag supertrött, trots att jag sov typ 45 minuter på eftermiddagen, så vi gick och la oss i Björns gästsäng som lutar utåt och knappt funkar för en person... Men vi var iaf tillsammans!
Lördagen blev en lugn dag, lite bakfyllefurkost (jag var inte bakfull men) och killarna spelade Magic medan jag och Adéle fixade saker de skulle ha med sig till sin släktmiddag.
Jag och Fredrik gick och åt på en liten restauran/pizzeria i stan och sen gjorde vi oss redo för eurovison. Stor besvikelse! Är så trött på hur länderna kompisröstar så det räcker ju att se bidragen, konstatera vilka som är dåliga och sen egentligen gå och lägga sig. Men så smart är man ju inte. Tanken hade varit att vi skulle följa med till Björn sen när de kom hem men vi var så trötta så stannade hemma och gick och la oss tidigt.
Söndagen var en mysig dag, låg i sängen och mös ett tag men sen vart d full rulle! Adéles mamma och styvpappa skulle ha massa folk här på middag, även inkluderandes mig, Fredrik, Björn och Adéle, så jag och Fredrik hjälpte dem att förbereda inför detta. Det skulle tas ut bord och stolar, fixas kött och grönsaker till grillen, plockas rabarber till glassåsen och massa mer. Folket kom vid halv fem och då var allt klart så vid sex var det mat, och snacka om gott! Efter det var jag så mätt så jag vet inte vad, så det var skönt med en lugn kväll i stugan bara jag och Fredrik. Såg på film, jag gjorde ett tappert försök att se Saw 4 men gav upp efter knappt 30 minuter... Så då såg vi Jumper istället, knappast den bästa film jag sett men lätt bättre än Saw 4!!!

Nu är der bara två dagar kvar här i fina Höör, sen ska jag åka hem till mitt Kungsholmen... Känns skönt men samtidigt jättetråkigt, har varit 2,5 underbara veckor här med massa kul (och massa jobbigt och en del tråkigt - ja allt ), allt som man kan tänka sig. Har ju knappast alltid varit roligt att sitta på körskolan hela dagarna, men det var tvunget! Imorn har jag teoriprovet och sen ska vi ha vår egen tentafest jag och Adéle, och Björn får vara med såklart, för då har jag gjort klart teorin och hon hade omtenta idag så det blir toppen!
Kommer sakna lugnet och alla här så mycket, men komemr tillbaka hit igen i juli, då blir det uppkörning!!!

Kom inte för sent till det du vill komma i tid till.


Citat: 
Nalle Puh - A.A. Milne



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback