10 lektioner senare

Japp nu har jag kört 10 lektioner =) Och framåt går det! Idag hade vi landsväg med bromsning och acceleration, stadskörning (staden var eslöv, mycket till stad..), parkering och mycket koll i speglar och döda vinkel. Efter detta var jag helt slut, och har inte lyckats klara av den dumma sista repitionen på datorn! Men efter fyra lektioner på en dag var man ganska trött. Men kul var det, förutom när jag inte kunde fixa kopplingen, den var inte min vän idag...
Köpte ett par jättefina shorts i Eslöv idag, typ halon/röd/rosa med lite orange i =) Ganska långa men snygga om man viker upp dom, kostade bara 100 spänn dessutom!
Har gått upp 6.20 varje dag och längtar till söndag när jag antagligen får sova lite. På lördag ska vi till Tyskland och då är det upp med tuppen för att ta färjan dit. Sova i bilen?  ja tack!

Nä nu e jag hungrig, tack å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback