En dag i roets tecken

Vilken rubrik! =)

Idag är min ganska lediga dag på länge, i två veckor har jag knepat å knåpat med det där PMet, och eftersom jag lämnade in det i torsdgas vart det en lugn dag idag. Gick upp vid tio och gick till polisen vid tolv för att skaffa nytt pass, mitt leg går ut imorn och passet den 28e så var på tiden. Nu har jag lite press dessutom på att skaffa mig ett körkort, jag har ju inget leg snart! Får leva med passet har ingen lust att lägga ut massa pengar på leg som jag inte behöver såå länge, passet kostade ju dessutom 400!

Igår kväll var en superkväll! Tränade till tio och åkte sen och mötte Fredrik för våran sena filmkväll
jag hade fixar grönsaker och blandat dippen, han hade med sig cola och filmen, som jag inte fick veta vilken det var. Han sa att jag hade velat se den, romantisk, rolig...
Det visade sig, efter att vi hade bråkat med dvdn och PS2 att det var Enchanted! (Förtrollad) från Disney!
image196

Precis vad jag behövde igår, en romantisk, lite fånig och rolig film! Efteråt somnade jag på två röda men vilken film!

Igår var jag ju också i skolan, vilket tar en hel dag, fast vi bara är där mellan 13.30-17 (lektionen börjar 15.15) men man ska ju ta sig dit o så.. men på vägen hem kom jag på att de sålde min superinpackning på en salong så jag tog tag i saken å köpte den dyra inpackning jag velat ha så länge!
image197

Det är pepparmint i den som gör att hårbotten friskas upp och jag känner redan idag att den mår bättre. =)

Nu ska jag klä på mig lite mer passade kläder och gå och möta Tesi för en fika/öl/matbit - det som faller oss in helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback