Blommor 19 mars

Här kommer en uppföljning efter två veckor på mina blommor, det växer så det knakar i mitt fönster!
image215

Den vita blomman


image216

Den röda blomman


Den vita växer fortare än den röda känns det som men den röda har fått lite fler blad



Igår var det tentafest! Eftersom jag knappt varit inne på internet i helgen eller i måndags visste jag inte att man var tvungen att föranmäla sig, och jag hittade inte heller var, så det hade jag inte gjort. Men väl där fixade dom det så jag fick mat och dricka, no worries!
Tog sista tåget hem, känns skönt att kunna vakna hemma, det är ju en dag idag med! Så snart ska jag gå ut på promenad med Hektor, vår kompis tax. Sen är det konfirmander, men Christoph har inte ringt än så vet inte riktigt när jag ska vara där =S

För typ två dagar sen tänkte jag skriva lite här men internet lät mig inte så det blidde inget.
(Fixade mina naglar igår så e lite krångligt att skriva...)
Tänkte i alla fall berätta lite om den underbara lördagen! Sista matchen på säsongen och melodifestivalen skulle firas, med laget såklart! Käre Linus, vår tränare, är ett stort fan av schlager visade det sig så det fick vi INTE missa! Åt först middag på en grekisk restaurang på söder, jättegott!, och sen gick vi till Ett ställe, också det på söder, vid medis. Där såg vi på Melodifestivalen och drack champagne, och rätt låt vann ju såklart!!!
(Kikar ut...Åh, solen tittar fram där ute!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback