Mitt nya liv

Nu har skolan hållt på ett tag, halva kursen har gått och uppsats-deadlinen börjar närma sig, den 28 är strax runt knuten.
Har inte skrivit så mycket, har knappt varit inne på internet, har lixom tappat suget... Men tänkte få skriva av mig lite.
Skolan är super, det är jättespännande med juridik, precis som jag trodde, men det här med att plugga är lite jobbigt, men vad ska man göra?!
Pendlar till Uppsala 3 ggr i veckan, kommer bli två nu from nästa vecka. SKönt. På fredag åker jag och mamma ner till Skåne för att fira Adéles 20årsdag! Fredrik hänger inte med, blir en mor å dotter resa denna gång.

Förra helgen var jag på STUH och myste med folk som är precis som mig, galna konfaledare som älskar att leka, fast vi är runt 20...och i år var Micha med så jag var inte helt ensam från St. Göran, och så kom Christoph också. =)
image185Johanna från Oscars församling, colling!
image186Linnéa från Fresta =)

OCh i veckan har jag tagit det lugnt (typ) pluggat å träffat Fredrik, det var ju Alla hjärtans dag i torsdags och måste berätta om min lyckade, numera kallat spionuppdrag! Sov hos Fredrik i onsdags och på morgonen skulle båda iväg, men gömt i väskan hade jag ett paket å ett kort. När han gick in i köket för att prata med sin mamma rusade jag snabbt in och la det på hans kudde och låtsades sedan att jag behövde hämta en tofs som låg på hans sängbord... sen var det bara den pirriga väntan tills han skulle komma hem och hitta paketet. hehe! Runt 17 fick jag ett telefonsamtal som visade att mitt uppdrag hade lyckats "Hej spionen!" vad vad jag fick höra ;) hehe! sen fick jag en låda Marabouhjärtan av honom på kvällen =)

Igår provjobbade jag på en libanesisk restaurang i Duvbo, Hanna har ordnat så att vi ska få jobba där, vilken toppentjej! Det gick jättebra och de var nöjda, men jämfört med detta jobb har jag redan lagt fram hur jag vill jobba, så till en början blir det fredag-lördag kvällar tills jag slutat skolan och därefter kanske några fler dagar men inte för många, måste få lite egen tid. Kanske flytta hemifrån??? Skulle vara toppen!

Jaha, ska man plugga lite kanske, vill inte man vad ska man göra åt det.

image184



Just det, det har ju inte heller hunnit skriva om, min älskade Rebecka har åkt till Nya Zeeland!!! Saknar henne nåt så fruktansvärt men måste ju visa lite bilder från avskedsmiddagen =)
image187

Tesi och Markus

image188

Rebecka, Tesi och Markus
image189

Rebecka och Danne
image190

Rebecka och Bim
image191

Kramkalas efter kvällens fika

Kramar till dig sötnos, jag vet att du har det toppen!
Ses den 5 juni!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback