Dagen efter

Igår lämnade jag in min tenta och sen dess har jag slappat slappat och tagit det lugnt, samt myst =) haha!
Men i torsdags hände nåt som gjorde mig arg och förbannad. Nämligen detta:
Jag har haft min uppkörning bokad den 17 december nere på Svenssons trafikskola i Eslöv och ska åka ner till Skåne nästa lördag, på Lucia, för at ha tänkt ha körlektioner på måndag o tisdag. Detta har jag inte bokat in i all stress, men även tänkt att de skulle ringa mig som de gjorde sist. Så i torsdags ringde en från körskolan och sa att de hade upptäckt att jag inte hade bokat in några lektioner. Jag spelade lite dum och sa att det hade varit så mycket. Dessutom förklarade jag att jag har skjutit upp uppkörningarna förut för att jag har tenta och inlämningar - vilket är sant. Hans kommentar var att "det känns inte bra" med min körning, utan han tycker att jag ska komma dit och köra i en vecka innan min uppkörning! Det kan han ju glömma, och hur kan han säga att "det känns inte bra" när han inte sett mig köra sen i juli!!!?!!!?!!! 
Så han sa att vi borde kanske skjuta upp uppkörningen igen för att jag skulle kunna hinna köra med dem mer. Så han skulle kolla när det fanns nya tider.  Men detta ville inte jag, så jag ringde tillbaka efter ca en o en halvtimme och sa att jag ville behålla min uppkörning. Då svarar receptionisten, som jag inte tyckte om förut heller, att de redan hade skjutit upp den! VA?! Jag fick prata med han som ringde innan, till vilken jag sa att jag sa aldrig att jag ville skjuta upp den! "oj, jaha, men nu har hon redan skjutit upp den" GGAAAHH!!! Och med dagens underbara teknik går det inte att byta tillbaka, det hade jag redan frågat receptionisten. AAAAAAAAAARRRRRRGGGGHHH!!!!!!!!
Så nu säger jag som mamma sa: nu skiter vi i dom. Japp, precis så, jag ska köra i STHLM istället!
Men till Skåne ska jag! På lördag sitter jag på planet ner till kära Höör och Adéle. Tyvärr kan inte Fredrik följa med, men det ska bli så kul att träffa Adéle! Längtar! Eftersom jag inte kan komma dit över nyår så måste jag dit nu! Har Skånebehov att tillfredställa!
Så i torsdags var jag så arg att jag visste inte vad, men det har lugnat ner sig nu, iaf lite, och snart ska jag iväg till förorterna igen, ska träffa Sanna =)

Igår såg jag Systar i jeans 2,
Supermysig film, passade perfekt en ensam kväll hemma hos mig. Hade fått lite Cheez Crunchers av mamma, som också satt ensam hemma - kikade förbi hos henne efter kyrkmiddagen - men hon skulle se ZoZo, och den har jag redan sett.
Idag har jag bara legat i sängen och spelat Sims, och lyssnat på min dinosaurie till granne, jag undrar vad han håller på med, dunsade och stampade i golvet från 13-16. Men ett tag hörde jag Jon Bon Jovi, så gissar på tv-spel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback