Att blogga på stadsbiblioteket

Nu är jag uuuutttrååååkaaad!! (Så detta kommer bli ett långt inlägg, så jag kan slippa min tenta en stund- är faktiskt i stort sett klar)

Men imorn är det över, så efter det ska jag åka hem till MIG och...nä just det, jag har ingen tv...fortfarande! J*vla Com Hem! Blir arg varje gång jag ser ComHem-reklamer! Jaha, jag får väl spela Sims hela dagen då ;-) hehe!

Japp, jag är beroende, har nog inte gått en dag på säkert en vecka då jag inte har spelat i alla i en kvart. Men jag kan sluta när folk säger åt mig, eller om vi ska äta, tvätta eller laga mat. Ingen annan verkar förstå att man kan vara beroende av Sims, men det är inte konstigt med killar som kan sitta och spela typ WOW, Guitar Hero, Diablo 2 eller något av alla andra killdataspel som finns.
 V.S.


Har diskuterat detta med Adéle, vars pojkvän spelar Magic (kortspel, typ rollspel) och ska nog få henne att bli Sims beoende hon med..hehe, evilplans! Hon har ju faktiskt en data sm är gjord för att kunna spela spel på!

Imorn ska jag på middag i kyrkan, jag vet inte om det är roligt eller tråkigt... Men kan nog erkänna att jag hellre hade åkt med hem till Sanna på mysmiddag, men är man frivilligarbetare och får gå på julmiddag så ska man väl bara tacka och se glad ut =) Det kommer vara typ jag, Micha och Alex och så massa tanter tror jag, så brukar det vara. Men Patric som jobbade som pedagog med oss förut ska laga maten, så då får man träffa honom iaf =) Jippi! Och så brukar man få en blomma på de där middagarna, och de kan ju inte vara fel, så får jag pynta mitt fönster lite till =) Var inne på In&Finn igår och tittade på ljus, men gick ut fort, för annars hade jag köpt massor! Fanns jättefina ljusfat där man fick ljus till - ett var i jultema. På lördag får jag i alla fall träffa Sanna, för då ska vi parta =)


 


Just det, måste berätta om min dag i förorterna! Som de som känner mig vet är jag inte så ofta ute i förorterna sen jag slutade jobba i Kista, men i tisdags började jag med att klippa mig hos mammas kompis i Blåsut och sen var jag iväg till Axelsberg för att träffa min halvsyrras halvsyrra Hanna, haha - modern familj kallas det!

Var riktigt trevligt, har inte setts på ett tag så det var toppen! När jag skulle ringa henne, efter att fått numret från min syrra, svarade en Hanna och jag sa att jag vem jag var, Emelies syrra, men hon hängde inte med. Så jag sa att jag var hennes halvsyrras halvsyrra, men icke... Tänkte, det var väl inte så länge sen vi sågs, måste varit i påskas... Nähä tänkte jag, så vi la på efter att hon sa att jag måste fått fel nummer.

Sen pratade jag med min syrra och helt plötsligt börjar hon bara att skratta... hm... Då visar det sig att hon har fått numret av Hannas lillasyster som har gett Emelie numret till Hanna som är hästägare! Hahahaha! Inte konstigt att det blev lite tokigt!


 


Nu har jag spenderat tre dagar denna vecka på Stadsbiblioteket så ska bli skönt när jag kan ta

det lugnt imorn, tentan ska nämligen lämnas in senast 10:00. Funderar på att lämna in den redan idag, men vi får se...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback