Sjuk

Har snörvlat sen i torsdags och i lördags låg jag i sängen typ hela dagen, hatar att vara sjuk! Speciellt hatar jag att vara förkyld för då är man inte riktigt sjuk, inte sådär så man MÅSTE ligga still för annars känns det som att man ska dö eller nåt... nä, det här är bara jobbigt... och jag har i alla fall kommit på varför jag slutade på Röda Rutan en gång... men var annars skulle jag få jobb för en månad?



Marcus på jobbet hade spelning med sitt band på Rutan i fredags så jag och Fredrik drog dit för att lyssna, riktigt bra var det också, och massa folk!
image225


image226


Quarantine heter dom och jag hade jättekul, träffade Anna-Carin som slutade där för ett tag sen men som började när jag slutade =)



Jag och Hector var ute och promenerade i torsdags och helt otroligt nog blev det till slut fint väder! Se här:
image227
Hector


image228


image229

Lite coola träd i vattnet

image230

Det gömde sig fina påskliljor i buskarna


image231

Ett till ganska coolt träd

Sen måste jag få visa, mina blommor växer och växer, det är helt otroligt!

image232
Röd blomma 15 mars

image233

Vit blomma 15 mars


Snart kommer nog Fredrik hit så ska han få en 11 månaderspuss!

image234

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback