Lilla, söta Stina

Lilla söta Stina är död... Det var knappt två månader sen vi hämtade henne men hon är död. Emelie hade pratat med pappa idag och tydligen hade hon brutit nacken tre veckor efter att hon kom dit, antagligen för att hon ramlade eller något. Jag är ledsen, en sån snäll liten varelse som bara dör...
Nu kommer min systers kära familj hit den 9 maj för att hämta en ny hund i Göteborg, så antagligen hänger jag med till Göteborg, medan min syrra och svåger lämnar barnen hos pappa å mamma och så åker vi till Göteborg och hämtar en ny och sen tar jag tåget till Höör. Ska bli spännande

Till minne av Stina


image235


image195



image194



Helgen har iaf varit underbar! I fredags drog Sanna, jag och 6 andra tjejer på kryssning med Birka Paradise, och vilken resa! Party party!
image237

Sanna och Kicki


image236

Började kvällen med jordgubbs Daiquiri (hur det nu stavas)


image238

Bad en av servitriserna att ta ett kort =)


image239

Sen blev det en hel del champagne, Frida fyllde 21 och det skulle firas!


image240

image241


Bella och Sanna


image242

Kicki, Bella, Sanna och Julia


image243

Och på lördagen åkte vi förbi denna underbara ö, Fermsholmen! --> Mitt landställe


Mamma och jag var och promenerade idag efter att jag varit hos tandis, och mamma hittade ett träd där knopparna såg ut som, enligt henne, papegojor...

image244

En papegoja!

Och god kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback