Fullt upp

Jobba jobba jobba! Denna vecka blidde det fem dagars arbete, varav två av dagarna innehöll 12,5 timmars arbete, vardera! Det blir ganska mycke pengar (plus dricks!) men även en hel del ont i fötterna... å i benen, å trött...å lättirriterad, så stackars pojkvännen får ta skiten... är inte meningen att bli så trött så jag blir lättretad. Men igår var en okej kväll, jobbade från halv elva till elva varav jag var ensam om att ta beställningar från typ 8 nångång, då Maddis gick. Denna tjej är verkligen en klass för sig! Jag ska inte fråga henne någonting längre, för hon blir bara irriterad, så jag ska väl hellre göra fel då... Sen ska jag inte gå i närheten av henne, för man kan ju "gå längre runt" å så ska jag städa efter varje gång jag har ställt ett glas, en kopp, en bytta eller liknande någonstans för det kan ju bli SMUTSIGT under! HJÄLP!!! Hon förstörde halva min kväll med sitt gnäll och sneda blickar å dryga kommentarer... Men Paolo var så snäll så det hjälpte, och Ahmed var snäll, å han i disken, så jag överlevde. Paolo fixade en alkoholfri drink till mig under slutet av kvällen, precis vad jag behövde, en sista vitaminkväll medan jag väntade på att det sista paret skulle be om notan.
Är iaf ledig idag SHOHO!, som jag fick veta igår... lite surt, man kan inte riktigt planera sitt liv om man får veta hur ens morgondag kommer bli dagen innan... men blev en mysig kväll, Fredrik kom hit å vi såg på tv å sen somnade vi, var trötta båda två. Så idag ska jag åka å köpa svarta skor, städa mitt rum (lite) å sen ikväll blir det utgång med Lisa! =) ska bli kul, har inte varit ute på jag vat inte huuur länge!

Börjar bli lite hungrig...och inte har vi nåt hemma man kan äta heller..får bli nåt på vägen, en macka på italienska lr nåt.

Nästa vecka:
Måndag:Jobba, flöjt o träning
Tisdag:Jobba o spanskakurs
Onsdag:jobba
Torsdag:jobbba å träning
Fredag:jobba
Lördag:jobba jobba jobba (yp 18-02)
Söndag: ledig!!!

Vilken vecka...

image138Herrmiddagen på KTH
Min Hanna var här o fika i torsdags, men nu är hon i Linköping

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tack sötnos :)
Det tycker jag absolut att vi ska göra. Vi får ta de nån helg framöver!
Du och jag är ju förresten nästan grannar nu ju :o
puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback