Lördag 18:43 - för man måste ju ha rubrik

Om ca 45 minuter kommer Rebecka hit =) lycka! Jag har ännu inte: bäddat min säng - måste göras, klätt på mig kläder - sitter i morgonrocken, handlat strössel - och det kommer nog inte bli av om jag inte rusar ut typ..ja typ nu! okej, får väl rusa snart då, får dra till "lill ICA" det tar ju typ MAX 10 min. Sen ska jag: koka te - rooibos persika passion och senare under kvällen blir det Studio 54. Jag ska också hitta filmer vi ska se, typ Förortsungar, Nyckeln till frihet (som jag även såg med Fredrik igår), the Notebook (för femtielfte gången, men den kan jag å rebecka se tusen ggr!)
Ikväll gäller:
Glass, choklad, te, lite läsk kanske... så till middag blir det nog vegetarisk sallad MED skinka! jippi, min favorit!

Mattias är kvar i Idol, jag ska hålla stenhårt på honom (och den där andra killen igår, men säg inte det till Markus på jobbet, Mattias är hans kompis.) Såg på Idol med Fredrik å sen på
Nyckeln till frihet, fattar inte att han inte tycklte den va superbra! Visst, den saknar action men ändå!
image146En favorit!
image147Ikväll?
image148Cool film


19.04
Nu är sängen bäddad och jag är redo att springa och köpa strössel lr liknande.
Ha en trevlig kväll allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback