Löning

Min första lön har ramlat in från jobbet, och tänk hur jobbigt är det inte att veta att man har fått sitt jobb, och jobba i Kista Galleria!!! Jag ville spendera spendera och spendera lite till. Men för det första: jag var ensam, för det andra:jag var trött, för det tredje:jag ska köpa en kappa och en tv och betala mamma och pappa, innan jag får spendera!
image154
En sån här TV kanske???


Så jag vandrade planlöst genom gallerian, in på Gina Tricot, där köpte jag ett par leggings och ett linne, inte mer, och så var jag inne i en annan affär, men jag säger inte vilken ;-) den som frågar får veta...
Ingen träning ikväll, skönt, ska läsa religion och äta middag med familjen, och så har jag mejlat om massa tv-apparater på blocket. Aja, nu ska jag lämna datorn för religionen och de österländska religionerna.
Fast måste få klaga lite på mitt jobb igen.. Hanna har helt rätt, det är tur att jag har likasinnade som jag kan skratta med, men idag kunde inte ens Ania skratta om det...nu har det gått för långt. Mr Pucko himself stod på ena sidan av restaurangen och jag på andra, mitt under lunchen, fullt med folk, och..ja..skriker "CISSI KOM HIT!" för att jag skulle ta ett pars beställning... killen vid bordet såg lite paff ut:"vad hård han lät..." de ville ju bara beställa, I don't blame them. Sen hade den andra bossige typen varit lite dubbel mot Ania, och då tröttnade hon... Så jag kunde inte ens skratta längre. Sen fick jag ägna halva eftermiddagen åt att skriva dryckeslistan till menyn, detta inkluderar: flasköl, fatöl, cider, vin, läsk, cognac, whiskey och avec (hur det nu stavas...). Inte något litet arbete. Det tog nog minst 2 timmar med tanke på att jag behövde hjälp med ungefär 10 saker... Hur ska jag veta hur det ska vara???
Men sen kom jag hem och nu har jag lugnat ner mig, ska sätta på mig mina leggning, eftersom jag har glömt (läs lämnat kvar) mina mjukisar hos Fredrik, och äta middag.

Och här: ett test som jag "lånade" från Pillans blog.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

svar: klart som fan du får komma ;) vill du det? säljer biljetter isåfall..

Postat av: Tränar´n

Ja du Cissi!
Då har man hittat dig på nätet, kul.
Hmm? Har du börjat med alkohol och godis, vad säger man i Bolton och hur tror du Inga-lill skulle reagera, svimma och dö på stubben tror jag.
Stanna hemma från träningen för att man är sjuk, hm igen.
Dessutom har du pojkvän mitt under säsongen, vad har jag sagt om det???
Du gick ju i min och I-L:s skola i tio långa år ´å sen började du att äta chips.. Varför?

Kram från tränar´n ´å hälsa familjen.

P: s kommer noggrant att granska din blogga dagligen så allt går rätt till...

2007-10-26 @ 00:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback