Ännu en vecka har gått

Jaha, så var det fredag igen. Och jag har ingenting att göra. VA SKÖNT!!!
Ska träffa Fredrik om en stund, ska väl se på film och kanske pussas lite ;-)
Måste få skvallra lite (kommer bli retad av Fredrik för det här). Min bror verkar ha skaffat flickvän, vilket jag tycker är urgulligt, och imorn ska hon sova här! Ojojoj ;-) Nä, hon är en gullig och rolig tjej. Sådär lagom och trevlig och normal.
Färdigskvallrat.

I måndags sa jag att den 10e januari slutar jag på Röda Rutan. Jag kanske kommer in på Universitetet någonstans och då känns det bättre att jag säger det nu än i slutet av december. Jag har tröttnat, det är inte så roligt där längre, nya regler varje dag typ, och den här veckan får jag inte jobba kvällar, förutom söndag... Jag är i behov av lite ledighet, men OM jag hade bot själv och hade behövt pengarna hade jag ställt mig upp och sagt att detta är inte OK! Nu jobbar jag t.o.m. mindre än Anja och Juliana, men de bor ju inte hemma så de behöver pengarna. Kommer sakna dom två tjejerna, och Jamila, det är dom som gör att jag klarar av dagarna. De dagar de är nere är jag nere...

Min halvledigavecka har varit underbar. I tisdags åt jag och Fredrik hamburgare från BK och såg på Transformers och i onsdags var jag i kyrkan och träffade Alex o Micha och Aron o Christoph och några av mina gamla konfa"ungar".  
 
I "julklapp" av Hanna i USA önskar jag mig en Starbuckstermokopp, men eftersom hon inte är superrik så ska jag istället be henne att skicka en, om det går att ordna??? GulleHanna kan säkert ordna det =)

Imorn ska jag få träffa Martina! Ska hälsa på henne på Lush på Götgatan, har inte setts sen Utrota Hungern-mässan i typ februari eller nåt så ska bli jättekul! Tokigare tjej får ni leta efter!  Sen på kvällen är det middag hemma hos Fredrik och sen får vi se, är bjudna på nån födelsedagsfest eller hur det nu var...


Lyssna på en av mina absoluta favoritlåtar! Ingen bra version men ändå ;-)

Kommentarer
Postat av: sanna

Tackar!!
vi får hoppas att det går bra...:)
Jag kanske åker ut direkt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback