Imorn smäller det!

Imorn är det studentskiva!!!

Och ikväll ska jag på Rebeckas, ska bli så himla kul, bara att jag får ha på mig min fin fina klänning är ju super! Ska vara ute på Djurgården,så vet inte hur jag ska ta mej hem men...det är ett senare problem.

Va på skiva i fredags, men gick typ kvart i ett efter att en j*vla *&%#&/ (ska inte svära) spillde rödvin på halva mig - hela mitt lår och så stänkte det på mitt vita linne... OCH HON SA INTE ENS "Ursäkta" !!!!!!!! Jag vart så arg så jag var tvungen att gå hem, skulle typ slagit ner henne annars... Och det är inte ofta jag vill slå folk. Johanna och Elin tyckte jag skulle slå henne, en person i telefonen avrådde mej.
Kom hem typ tjugo över ett och sprayade Vansish Oxi action när det låg i badkaret PLUS att jag kleta ner det med annan fläckborttagningsgrejja. Sen tvättade jag det för hand (mitt i natten) och sköljde det tusen ggr. MEN fläckarna försvann! helt fantastiskt! Så nu har jag fortfarande ett vitt fint linne att använda.
Mitt tips till alla är dock att försöka slippa tvätta mitt i natten... kan störa folk.

Igår jobbade jag iaf på Spring Cross och lyckades bränna armarna i solen där jag stod utan solkräm...
Men tog ett mysigt bad när jag kom hem och sen gick hela familjen på Moderna museet =) Fick till slut se utställningen vi har tänkt se i en månad.
På kvällen va jag hos personen som avrådde mej från att så folk och såg på Bond och Sing-a-long och visade min töntiga sida när jag kommenterar hur dom gör på tv...haha!

Imorn e d skiva imorn e d skiva imorn e d skiva!!!
image53
 
Teckning: Petra Kopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback