Plugga plugga plugga

Igår var en skön dag =)
Vaknade hos F, efter en mysig natt och sen vid ett gick jag hem och senspelade jag match (visst nämnde jag detta igår...)

Aja, sen skulle jag plugga på kvällen genom att se på the Notebook för typ sjätte gången, ska skriva om den inför min Svenska A prövning, har tagit mig en paus här framför datorn bara...

http://www.hyperleap.nl/bioscoop/library/show_image_bio1.php?ID=7134&max_w=160&max_h=1000

F ville så gärna ses, hann ju knappt se på fredagen så.. Men jag sa att jag skulle se på en superromantisk film och att han får leva med det.. Han ville hellre vara med mig så han antog "utmaningen" och kom till mig. Vi låg och mös i min säng och såg på filmen och jag antecknade vad som hände osv.
Sen somnade vi tillslut, efter att han slet sig från tvn å stängde av den.

Idag ska jag bara plugga och skriva saker inför imorn och kanske äta lite mums oxå, åt ostkaka för en stund sedan ;-)

Imorn börjar allvaret igen, men om jag har tur kommer Adéle hit och förgyller min dag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback